«ميهمانان ويژه» جواد رضويان جايگزين «دختري به نام آهو» مي‌شود

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 165
نویسنده پیام
admin آفلاین

عضو
ارسال‌ها : 6
عضویت: 13 /2 /1391


«ميهمانان ويژه» جواد رضويان جايگزين «دختري به نام آهو» مي‌شود
ایسنا نوشت :
سريال «ميهمانان ويژه» جواد رضويان، پس از پايان سريال «دختري به نام آهو» در 24 ارديبهشت ماه براي پخش از شبكه تهران آماده مي‌شود.



سعيد اردكاني در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين زمينه توضيح داد: اكنون در مراحل تدوين، صداگذاري و ساخت موسيقي هستيم؛ البته چند روزي از مراحل تصويربرداري باقي مانده است كه همزمان با پخش سريال ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به اينكه «ميهمانان ويژه» جايگزين سريال «دختري به نام آهو» مي‌شود، خاطرنشان كرد: اين مجموعه 14 قسمتي روزهاي زوج ساعت 20 و 30 دقيقه از شبكه تهران به روي آنتن مي‌رود و تكرار آن نيز در روزهاي فرد پخش مي شود.

به گزارش ايسنا، سريال «ميهمانان ويژه» در 14 قسمت 45 دقيقه‌اي به كارگرداني جواد رضويان براي پخش از شبكه تهران آماده شده است. عليرضا خمسه، رضا بابك، اميرحسين صديق، آشا محرابي و افشين سنگ چاپ از جمله بازيگران اين سريال هستند.

«ميهمانان ويژه» درباره يك استاديار دانشگاه است كه قصد ازدواج دارد. خانواده او يكي از شهرستان‌ها به تهران مي‌آيند و در اين بين ماجراهاييي رخ مي‌دهد، سعيد اردكاني و علي‌اكبر خباقي تهيه‌كنندگي اين سريال را بر عهده دارند.

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 18:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group